Reportaże telewizyjne

Reportaże przygotowywane były przy współpracy z przedsiębiorcami z województwa lubuskiego. Podczas trwania projektu nawiązano kontakty z podmiotami działającymi innowacyjnie, u których zebrano materiały do 12 reportaży, które ukazały się w telewizji regionalnej TVP3.

Celem emisji reportaży była promocja tzw. “dobrych praktyk”. Zastosowanie takiej metody, według specjalistów od Public Relations, powoduje u odbiorcy reportaży zaciekawienie i pozytywne zastawienie. Naoczne pokazanie możliwości odniesienia sukcesu, jest elementem innowacyjnym, oraz jest skuteczną metodą pobudzania świadomości odbiorców.

Reportaże ukazywały się przez 12 miesięcy po jednym reportażu w miesiącu, z tym, że każdy z odcinków emitowany był czterokrotnie w miesiącu.

1 Reportaże telewizyjny Biopax
2 Reportaże telewizyjny Kampol
3 Reportaże telewizyjny ADB
4 Reportaże telewizyjny TRAMEC POLSKA
5 Reportaże telewizyjny TFP
6 Reportaże telewizyjny WGM
7 Reportaże telewizyjny Galwanizernia
8 Reportaże telewizyjny ICT Poland
9 Reportaże telewizyjny POLI-ECO
10 Reportaże telewizyjny Meprozet
11 Reportaże telewizyjny LHS - Clean Air System
12 Reportaże telewizyjny GEDIA POLAND